Po ukończeniu treningów powinno się przystąpić do przeliczenia zdobytych punktów do statystyk na podstawie poniższych zasad:
1. Każdy punkt rozdany do statystyk poza Siłą Witalną i Energią dodaję po 1 punkcie do statystyki.
2. Punkty dodane do Siły Witalnej i Energii dodają 5 punktów do statystyki.
3. Punkty zdobyte powinno się dodawać do bazy:
PW = 20
E/M = 0
SF = 5
INT = 5
ODP = 5
SZB = 5
4. Profesje dodają w zależności od zaawansowania bonusy procentowe 5%-50% punktów statystyki.
5. Przedmioty wzmacniające zwiększają statystyki tylko w czasie, gdy są noszone i nie są uszkodzone.
6. Punkty statystyki dodane w sposoby opisane w 4. i 5. zapisuje się w nawiasie:
np. ODP = 20 (+30;+10%)
7. Trening specjalistyczny odblokowuje techniki, czary itp. Można jednak nauczyć się czaru dopiero, gdy spełnia się wymagania:
np. Ignus: Flare Manipulis
Wymagania: Kontrola Ognia 3, Arkany 1, Mag II stopnia
1. Każdy punkt rozdany do statystyk poza Siłą Witalną i Energią dodaję po 1 punkcie do statystyki.
2. Punkty dodane do Siły Witalnej i Energii dodają 5 punktów do statystyki.
3. Punkty zdobyte powinno się dodawać do bazy:
PW = 20
E/M = 0
SF = 5
INT = 5
ODP = 5
SZB = 5
4. Profesje dodają w zależności od zaawansowania bonusy procentowe 5%-50% punktów statystyki.
5. Przedmioty wzmacniające zwiększają statystyki tylko w czasie, gdy są noszone i nie są uszkodzone.
6. Punkty statystyki dodane w sposoby opisane w 4. i 5. zapisuje się w nawiasie:
np. ODP = 20 (+30;+10%)
7. Trening specjalistyczny odblokowuje techniki, czary itp. Można jednak nauczyć się czaru dopiero, gdy spełnia się wymagania:
np. Ignus: Flare Manipulis
Wymagania: Kontrola Ognia 3, Arkany 1, Mag II stopnia